.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن واگذاری راه آهن

قرارداد انتقال باشگاه راه آهن به شهرستان ري در محل باشگاه راه آهن به امضا ‌رسيد.

به گزارش ايسنا در نشستي با حضور كامران دانشجو استاندار تهران، معاونين سياسي و عمراني استانداري، همچنين "حسن زياري" مدير عامل شركت راه آهن، "مددي" مير کل تربيت بدني استان تهران، محمد حسن انصاري فرد و اعضاي هيات مديره‌ي شرکت و باشگاه راه آهن، شهردار و فرماندار شهر ري قرارداد انتقال باشگاه راه آهن به شهر ري به صورت رسمي امضا شد.

در اين مراسم که از ساعت 16:30 در کمپ اختصاصي باشگاه راه آهن آغاز شد پس از امضا قرارداد دانشجو، انصاري فرد و زياري دقايقي به صحبت درباره اين انتقال پرداختند. سپس با حضور در استخر اين کمپ، اين استخر را که پس از 10 سال به بهره برداري رسيده است را افتتاح كردند.

در پايان نيز دانشجو به همراه زياري و ساير مسئولان راه آهن و شهرستان ري با حضور در تمرينات اين تيم به گفت‌وگو با بازيکنان پرداختند.

مسئولان و بازيكنان باشگاه راه آهن روز گذشته نيز عازم شهر ري شده و مورد استقبال مردم اين شهر قرار گرفتند. آنها پس از استقبال از سوي جمعيت سه هزار نفري و زيارت حرم شاه عبدالعظيم(ع) عازم تالار شيخ صدوق شدند تا در مراسم استقبال مسئولان شهر ري شركت كنند.

در اين مراسم كه مدير كل تربيت بدني استان تهران، مسئول تربيت بدني شهر ري، شهردار و فرماندار شهر ري همچنين مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال حضور داشتند، ابتدا "انصاري فرد" مدير عامل باشگاه راه آهن با اشاره به اين كه انتقال باشگاه راه آهن به شهر ري با دلايل بسيار و منطقي صورت گرفت اين دلايل را ذكر كرد و افزود: باشگاه راه آهن و شهر ري به واسطه‌ي معرفي قهرمانان بسيار زياد به ورزش كشور داراي مشتركات زيادي هستند و با توجه به جمعيت نزديك به دو ميليون نفري شهر ري پتانسيل بالايي براي حضور باشگاه راه آهن دارد.

وي ادامه داد: زماني كه از 54 نفر نمايندگان ايران در المپيك 7 نفر از شهر ري هستند و اين منطقه قهرمانان بسياري را در فوتبال و رشته‌هاي ورزشي ديگر معرفي كرده همچنين استقبال پرشور مردم نشان مي‌دهد كه اين انتقال تصميم صحيحي بوده است.

مهدي تاج نيز درباره‌ي اين انتقال گفت: فدراسيون فوتبال درباره‌ي انتقال باشگاه ها ورود نمي‌كند. اما به سهم خود از اين انتقال خوشحالم چرا كه شهر ري قهرمانان بزرگي را به ورزش كشور معرفي كرده و استحقاق حضور تيم خوبي چون راه آهن را به عنوان يكي از قسمت هاي استان تهران داشت. باشگاه راه آهن نيز با توجه به گسترش فعاليت هاي خود مي‌تواند به جوانان شهر ري كمك كند.

"حسين فدايي" نماينده‌ي مردم شهر ري و تهران نيز در اين مراسم گفت: پس از رايزني هاي صورت گرفته با استاندار تهران ، رئيس سازمان تربيت بدني، معاون اجرايي رئيس جمهور و مدير عامل شركت راه آهن امروز شرايط براي انتقال اين باشگاه به شهر ري فراهم شده است و با توجه به انتقال تيم هاي مطرح تهران به كرج و قم، شهر ري نيز اين شايستگي را داشت.

در پايان اين مراسم، مراسم معارفه‌ي بازيكنان و شماره‌ي پيراهن آنها برگزارشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.492 seconds.